ADVERTEREN OP ADVERSUS

ADVERSUS, online sinds 2001, is als één van de eerste online lifestyle magazines voor de man in Nederland van start gegaan. De focus van ADVERSUS ligt op mode, lifestyle, beauty, fitness en welzijn. Auto’s, gadgets en culinaire trends.

Sterke punten van ADVERSUS zijn:

  1. jarenlange ervaring (sinds 2001);
  2. herkenbaarheid van het merk;
  3. unieke content en uniek foto/videomateriaal;
  4. betrouwbare bron van informatie;
  5. scherp omlijnde doelgroep.

Content-centrische benadering

De content op ADVERSUS is snel, modern, trendy. Doel van de artikelen is het geven van informatie over nieuwe trends en het verschaffen van praktische tips.

De artikelen laten zich gemakkelijk lezen en worden effectief opgenomen in relevante zoekmachines. Het merendeel van de content richt zich specifiek tot de man maar gelet op de interesse bij het vrouwelijk publiek is er ook steeds meer aandacht voor ‘no gender’ content. De pagina’s zijn mobielvriendelijk en het gebruik van een Content Delivery Network (CDN) verschaft de bezoekers een optimale user experience.

De focus ligt op trends en nieuws op allerlei lifestyle gebieden. Voor up-to-date informatie over mode– en beautytrends volgt de redactie van ADVERSUS elk seizoen persoonlijk de Internationale Menswear Fashion Weeks. Uniek zijn de backstage interviews met internationaal bekende visagisten/hair stylisten/topmodellen. De trends worden op praktische manier naar het dagelijks leven vertaald en met originele backstage-, catwalk- en streetstylefoto’s geïllustreerd.

Het overgrote deel van het foto/videomateriaal – waaronder de covermodellen die speciaal voor en door ADVERSUS worden geselecteerd en gefotografeerd – en de artikelen op ADVERSUS is origineel en wordt exclusief door en voor ADVERSUS geproduceerd.

Andere relevante content

Andere veel gelezen rubrieken van ADVERSUS zijn:

  • auto’s
  • gadgets
  • liefde
  • reizen
  • horoscoop
  • bioscoop
  • films
  • boeken
  • psychologie

Look & feel / dagelijkse update

Qua uitstraling streeft ADVERSUS naar een luxe gevoel en een geraffineerd design maar altijd met een lage toegangsdrempel en een grote betrokkenheid van het publiek.

ADVERSUS wordt dagelijks geupdate.

De doelgroep van ADVERSUS

De doelgroep van ADVERSUS is scherp omlijnd:

  • overwegend mannelijk (met een stijgend aantal vrouwen);
  • middelbaar tot hoger opgeleid;
  • het merendeel van de bezoekers valt in de leeftijdsklasse van 18 tot 60 jaar;

de bezoekers vertonen een sterke interesse in mode, beauty, fitness en style.

Banner formaten

Alle bannerformaten en skins kunnen in principe op ADVERSUS worden ingezet.

Advertorials kunnen door of in samenwerking met de redactie van ADVERSUS worden samengesteld en worden gepubliceerd op een zichtbare positie onder vermelding van het woord ‘Advertorial’.

Bezoekersaantallen en pageviews *

80,000 Unique readers
160,000 Pageviews

*Bron: Google analytics 16 maart – 15 april april 2016

WAAROM ADVERTEREN OP ADVERSUS?

Adverteren op ADVERSUS betekent:

  • het bereiken van een geïnteresseerde doelgroep;
  • aanwezig zijn binnen de redactionele content van ADVERSUS;
  • branding van het eigen merk in een betrouwbaar Umfelt;
  • zichtbaarheid.

Categorieën adverteerders die in lijn zijn met het publiek en de look & feel van ADVERSUS zijn: automotive, beauty, haarverzorgingsproducten, huidverzorgings/groomingproducten, fashion (kleding, schoenen, accessoires), dieetproducten/fitness gear/sportdrankjes, gadgets, voedingsmiddelen en -drankjes, vakantiebestemmingen, bioscoopfilms, boeken, theatervoorstellingen.

CONTACT US

Your Name (required)

Your Email (required)

Send a picture or attached file

Your Message

Type in this code
captcha

ADVERSUS