Fitness en bodybuilding advies


Spieroefeningen en trainingsprogramma's voor het vergroten van de spiermassa en voor spierdefinitie. Oefeningen voor de biceps, schouders en borstspieren. Tips van experts en professionals om op een efficiënte en veilige manier alle spiergroepen van je lichaam te trainen.

Afvallen Trainings-iq Fitness trainen
  Personal trainer  
PAGINA 1 PAGINA 2 PAGINA 3 PAGINA 4 PAGINA 5
Zó krijg je spierballen

Als je aan wie dan ook, zelfs aan een kind, vraagt om zijn spieren te laten zien dan zal deze persoon, groot of klein, zijn biceps... [fitness]

fitness
Het plafond bereikt: wat dan?

Je hebt de hele winter keihard getraind. Helaas valt het behaalde resultaat na al die maanden vies tegen... [fitness]

fitness
Te dun?

Er wordt zo vaak gesproken over dieten en afvallen, dat er maar weinig aandacht overblijft voor een ander... [fitness]

Biceps trainen. 10 fouten die je niet moet maken

De biceps is een relatief kleine spier, ook al is het misschien één van de belangrijkste spieren voor mannen die de sportschool bezoeken. [fitness]

Je traint maar je spieren groeien niet meer...

Rustig maar. Je bent niet de enige. En je kunt iets doen. Wat? Lees dit artikel, zonder je al te druk te maken... om niet al teveel.... [fitness]

fitness
Leg press voor sterke en gespierde benen

Ik weet het. De beenspieren zijn in de regel niet de meest geliefde spiergroep om te trainen. Tenminste, ik heb het er... [fitness]

fitness
Schuin bankdrukken voor bovenkant borstspier

Een veelgestelde vraag is hoe je specifiek de bovenborstspier kunt trainen. Want juist deze borstspier - mits goed... [fitness]

fitness
Thuis je triceps trainen

De triceps is een heel sterke spier. Het is een zogenaamde ‘push-spier’ die, als hij goed ontwikkeld is, zal helpen om je arm die krachtige... [fitness]

fitness
Twee keer per week trainen

In dit artikel hebben we een trainingsschema voor je dat slechts twee uur van je kostbare vrije tijd per week in beslag neemt en... [fitness]

fitness
Wat eet je voordat je gaat trainen?

Wat eet je voordat je gaat trainen? Een vraag die we vaak horen en die alle serieuze sporters zich op een gegeven moment in hun sportcarrière zullen stellen... [fitness]

fitness
Het geheim voor een platte, maar dan ook echt platte buik

Als we het over een platte buik hebben, dan denk je natuurlijk automatisch aan een dieet. Maar dit keer willen we het daar... [fitness]

fitness
Geen zin in workout. 10 Tips om in actie te komen

"Ik heb echt geen zin, en buiten is het koud, en in de koelkast staat nog een stuk taart en... oh ja, ik heb nog... [fitness]

fitness
Vet verbranden. Zo doe je het!

De zomer komt eraan en 'afvallen' staat weer hoog op ons prioriteitenlijstje. Want je wilt toch wel zo strak mogelijk het warme seizoen ingaan [fitness]

Je schouders thuis trainen?

Dat is gemakkelijker dan je misschien denkt. Twee losse gewichten – niet eens al te zwaar – en een paar oefeningen die... [fitness]

Binnen drie maanden in topvorm

Wie vaak naar de sportschool gaat, weet dat de training in de wintermaanden belangrijk is om voor het volgende... [fitness]

fitness
Weer beginnen met trainen

Je bent lekker aan het trainen, al maanden achter elkaar elke week een paar keer. En dan opeens - door je werk, door familieomstandigheden... [fitness]

fitness
10 Gouden tips voor het trainen van je biceps

Tips en adviezen van het fitness team van ADVERSUS per je biceps optimaal te trainen en te ontwikkelen. Oefeningen, technieken, rustpauzes en... [fitness]

fitness
Thuis trainen? Dit heb je nodig

In dit artikel vind je onze tips om in huis een 'sportschooltje' te bouwen zonder daar al te veel geld voor uit te geven. Op deze manier kun je thuis... [fitness]

fitness
Thuis trainen. Met enkel twee gewichten kun je al aan de slag

De oplossing ligt in twee gewichten (meer niet!). Met een paar gewichten die echt niet per sé ultratrendy.... [fitness]

fitness
Drie maanden voor een 'six-pack'?

Laten we eens zeggen dat het nog ongeveer drie maanden duurt voordat je op vakantie gaat (of vier maanden, misschien wel vijf, maar dat maakt weinig verschil uit). [fitness]

fitness
In vorm naar het strand?

Maak een plan van aanpak! De zomer (en vooral ook de zomervakantie) komt snel dichterbij. Wil je in vorm op het strand verschijnen dan moet je nu toch wel in actie komen! [fitness]

Het geheim voor een six-pack

Iedere man die een beetje sport, ziet zichzelf met een six-pack maar maar weinig mannen lukt het ook echt om er eentje te 'kweken'... [lees]

fitness
Fitness tips voor strakkere (maar niet grotere) spieren

Supersets en Circuit Speed Training. De tijden dat we krachttrainen voor sterk vergrote spiermassa's zijn voorbij. De bodybuilderslook... [fitness]

fitness
Zo train je je buikspieren

Buikspieren trainen is niet gemakkelijk. Het zijn misschien wel de moeilijkste spieren om correct te trainen... [fitness]

fitness
Spiergroei, trainen en voeding

Is spiergroei je doel? Lees dan dit artikel waarin we ingaan op de basis regels voor spiermassa, spiergroei en voeding... [fitness]

fitness
Zwemmen voor een strakker lijf

Een goed alternatief voor de sportschool is: het zwembad. Zwemmen, in het water spelen, wateraerobics, maar zelfs alleen... [fitness]

fitness
Oefeningen voor de quadriceps

Hoe trainen we de benen? De oefeningen die wij hieronder aanraden zijn eenvoudig. Je hebt er ongeveer 20 minuten voor nodig en je.... [fitness]

fitness
Binnenste borstspieren trainen

We hebben een klein trainingsschema voor een (bijna) perfecte borst voor je met 4 oefeningen per training. Train je borstpieren één keer elke... [fitness]

fitness
Een V-Shape in drie stappen

Wist je dat de zogenaamde 'V-Shape' het meest aantrekkelijke, mannelijke figuur is dat er bestaat? De V-Shape staat namelijk garant voor een slanke... [fitness]

fitness
En als je geen tijd hebt om te trainen?

Buikspieren kun je gemakkelijk thuis trainen. 10 minuten per dag, 's morgens voordat je naar je werk gaat of... [fitness]

fitness
3 Voedingssupplementen die je krachttraining ondersteunen

De drie meest gebruikte en meest effectieve producten voor als je aan krachttraining doet, je spiermassa wilt ontwikkelen, je je vetpercentage... [fitness]

fitness
Hoe train je je buikspieren

Het trainen van je buikspieren is belangrijk omdat het de spieren versterkt hetgeen zeker helpt om de buik beter in te houden maar door te trainen verbrand je het vet niet, althans maar een klein beetje vet... [fitness]

fitness
Twee dingen die ik geleerd heb van mijn schouderblessure

De eerste momenten zijn dramatisch en in gedachten hoor je elke keer weer die 'krak'... Maar misschien ben je meer geïnteresseerd in... [fitness]

fitness
Dieet en training leiden nergens meer toe!

De plateaufase is een heel frustrerende fase waarin het moeilijk is om gemotiveerd te blijven. Maanden heb je naar een bepaald resultaat toegewerkt, heb je je tot het uiterste ingespannen en 'afgezien', en nu lijkt dat... [fitness]

fitness
Vet verbranden met cardio-training

Om overtollige kilootjes kwijt te raken (we herinneren je eraan dat het lichaam een bepaald percentage vet nodig heeft om goed te functioneren) moet je 'het probleem' van twee kanten... [fitness]

fitness
Sporten voor een gezond seksleven!

Ben je niet tevreden over je seksleven, houd dan even de pas in, geef je partner niet direct de schuld, maar vraag je af wat je zelf zou kunnen doen om je seksleven te verbeteren... [fitness]

fitness
Afvallen: beter minder eten of meer bewegen?

Is het beter om minder te eten of moet (mag) je hetzelfde blijven eten maar moet je jezelf verplichten om tenminste twee of drie maal per week te sporten als je kilo's wilt kwijtraken? Het antwoord? [fitness]

fitness
Sterke en stevige biceps

met concentrated bicep curls 'Concentrated bicep curls' is één van de beste oefeningen om je biceps te ontwikkelen. En het is tegelijkertijd... [fitness]

fitness
Regels voor een snel resultaat op de sportschool

Regelmatig sporten blijft nu eenmaal het antwoord op de vraag: wat kan ik doen om in vorm te blijven? Bovenstaande adviezen zullen dus geen schwarzenegger van je maken... [fitness]

fitness
Bovenste borstspieren trainen

Vaak ontwikkelt het lage gedeelte van de borstspieren zich veel sneller dan het hoge gedeelte. In ieder geval is het gemakkelijker om het lage gedeelte met de klassieke borstspieroefeningen te stimuleren... [fitness]

PAGINA 1 PAGINA 2 PAGINA 3 PAGINA 4 PAGINA 5
Afvallen Trainings-iq Fitness trainen
  Personal trainer  
GESPONSORDE LINKS